Saturday, July 4, 2009

lu pikir laa sendiri...

good evening to readers and friends...hari ni dah start aku kena daftar masuk u..pagi tadi aku bgn subuh dimane mak aku yg cantik kalah mean fox..dgr sini kalah megan fox...lepas setlle subuh..kena laa kemas2 baju semua brg ye laa nk masuk asrama balik...nak dijadikan cerita..smapai je kat tempat daftar...baru je nak isi borang..dgr suara yg btul2 bleh menyakitkan kaum lelaki yg mahu kekalkan rambutnye yg panjang...suara yg berbunyi tu ku maksudkan kakak yg bekerja sbg pendaftar dan penjaga disiplin,.,,..woi...ko ingat aku ni nk masuk skolah menengah balik ke...bangan...ni universiti..open minded..ta@ik betul makcik ni..nk dijadikan cerita sedang aku menulis borang dgn pen biru kilometriko..kak tu sound srg student.."wei panje rambut tu,,pegi kerak dulu..baru mari isi bore..kalu x kerak..x leh isi",,,mak aik,,;..garang gile..die nk jadi mak sadare org ke sound2 ni..aku ingat aku dh terlepas..x sampai 5 kali aku sedut oksigen,,kak tu sound aku...:awok tu pun keno kerak jugok tu..kalu x leh daftar...pehe??...b@bi semua species aku kuarkan dlm hati aku utk org tua ni...

so aku terpaksa korban kan mase...dan duit aku ke salon kat pekan machang...dgn rase macho aku suh amoi(tukang gunting rambut) potong belakang je..

aku:kerak blake jh deh
t.g.r: baik

tiba2....PREGG

habis sideburn die pun ptg..aduh..sakit wei ati...

habis gunting bg laa amoi ni rm3..habis daftar isi borang semua..masuk bilik..and kebetulan aku roomate skali ngan classmate aku..so senang laa nk study ke ape ke..then ptg kitorang pegi makan kat luar aku.ehsan.a'an.apek.saida...sebabkan aku x lunch lg..aku makan nasi goreng usa and oren jus...hbs magrib aku ngan sele mache pegi salon..ptg rambut..so skang ni..baru puas hati rambut aku dipendekkan...harap2 ade laa secret admirer cair ngan new image aku...hahah..ok bye...esk nk daftar subjek and kelas plak..biase la name pun student...

0 comments:

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy